נעמה אופק-ארד

שתף כתבה:

נעמה אופק-ארד היא דמות מובילה בתעשיית ההייטק הישראלית, המשמשת כסמנכ"לית תפעול בחברת ריסקיפייד. בגיל 40, היא מביאה עמה ניסיון עשיר ומגוון לתפקידה הנוכחי.

סמנכ"לית סטארט אפ בתחום אבטחת מידע

ריסקיפייד, החברה בה עובדת אופק-ארד, היא סטארטאפ מבוסס בתחום אבטחת המידע. החברה מתמחה בזיהוי הונאות ברשת ואבטחת עסקאות עבור אתרי מסחר אלקטרוני. תחת הנהגתה של אופק-ארד, החברה חווה צמיחה משמעותית, כולל גיוס של 100 עובדים חדשים בתוך עשרה חודשים.

לקוחות גדולים מכל רחבי העולם

בתפקידה, אופק-ארד אחראית על ניהול שישה צוותים המתמקדים בקליטת לקוחות, שימורם, וביצועי המערכת. האחריות שלה כוללת ניהול מערכות קריטיות עבור לקוחות גדולים כמו Booking.com ורשת מייסיס, כאשר כל תקלה, אפילו קצרה, עלולה להשפיע משמעותית על הכנסות הלקוחות.

ניסיון בחברת הייעוץ הבינלאומית בוסטון קונסלטינג גרופ

לפני הצטרפותה לריסקיפייד, אופק-ארד צברה ניסיון מגוון. היא עבדה במשך שנתיים בחברת הייעוץ הבינלאומית בוסטון קונסלטינג גרופ, שם רכשה ניסיון בייעוץ אסטרטגי לחברות גדולות.

שירות צבאי

קריירת אופק-ארד החלה בצבא, שם שירתה 12 שנים בתפקיד מסווג. היא הגיעה לדרגת רס"ן וממשיכה לשרת במילואים, מה שמעיד על מחויבותה המתמשכת לביטחון המדינה.

השכלה אקדמאית

במקביל לשירותה הצבאי, אופק-ארד השקיעה בהשכלתה האקדמית. היא השלימה תואר MBA מתוכנית קלוג רקנאטי היוקרתית בפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב. שילוב זה של ניסיון צבאי, השכלה עסקית גבוהה, וניסיון בייעוץ אסטרטגי, הכין אותה היטב לתפקידה הנוכחי בריסקיפייד.

הקשר ההדוק בין הצבא והאקדמיה להייטק בישראל

מסלול הקריירה של אופק-ארד מדגים את הקשר ההדוק בין הצבא, האקדמיה, וההייטק בישראל. הרקע המגוון שלה מאפשר לה להביא פרספקטיבה ייחודית לתפקידה בריסקיפייד, תוך שילוב של חשיבה אסטרטגית, יכולות ניהול, והבנה עמוקה של טכנולוגיה ואבטחת מידע.

סיכום

לסיכום, בתור אחת הנשים הבכירות בתעשיית ההייטק הישראלית, אופק-ארד מהווה מודל לחיקוי עבור נשים צעירות השואפות לקריירה בתחום הטכנולוגיה והניהול. הצלחתה מדגישה את החשיבות של שילוב ניסיון מגוון, השכלה איכותית, ומחויבות לחדשנות בבניית קריירה מצליחה בתעשיית ההייטק.