דור אטיאס

שתף כתבה:

דור אטיאס, בן 31, מייצג את הדור החדש של יזמי הייטק ישראלים שמצליחים לפרוץ לזירה הבינלאומית. סיפורו מדגים כיצד סקרנות מוקדמת, למידה עצמית ונחישות יכולים להוביל להקמת חברת טכנולוגיה מצליחה בעלת השפעה גלובלית.

סקרנות שהניעה קריירה

אטיאס גדל בראשון לציון, בבית ללא מחשב עד גיל 12. החשיפה המאוחרת יחסית לטכנולוגיה רק הגבירה את סקרנותו. הרגע המכונן הגיע כשנחשף לאתר אינטרנט במחשב של חבר, מה שעורר בו את השאלה "איך עשו את זה?". שאלה זו הפכה למנוע המניע את הקריירה שלו.

למידה עצמית של קוד ופיתוח

לאחר שהצליח לשכנע את הוריו לקנות מחשב, אטיאס החל בתהליך של למידה עצמית אינטנסיבית של קוד ופיתוח אתרי אינטרנט. התשוקה שלו לתחום הובילה אותו להירשם למגמת מדעי המחשב בתיכון, מה שהניח את היסודות לקריירה העתידית שלו.

שירות צבאי ביחידה טכנולוגית

שירותו הצבאי ביחידה טכנולוגית העמיק את מיומנויותיו והכין אותו לעולם ההייטק. לאחר השחרור, התקבל לעבודה בחברת בלייזמטר כמפתח. הצלחתו שם הייתה מהירה – הוא התמנה לראש צוות ואף פיתח פתרון שנרשם כפטנט בארצות הברית, הישג משמעותי לאיש טכנולוגיה צעיר.

הקמת Cycode

נקודת המפנה בקריירה של אטיאס הגיעה ב-2019, כשחבר לליאור לוי ורונן סלבין להקמת Cycode. החברה, המתמחה באבטחת קוד ותהליכי פיתוח, הצליחה לצבור לקוחות משמעותיים כמו חברת הפינטק Rapyd וחברת משלוחי המזון Grubhub, מה שמעיד על הרלוונטיות הגלובלית של הפתרון שפיתחו.

ההצלחה הבינלאומית  של Cycode

ההצלחה של Cycode משתקפת גם בגיוסי ההון המרשימים שלה – כ-81 מיליון דולר בשלושה סבבים, בהובלת קרנות השקעה מובילות כמו Insight Partners ו-YL Ventures. זה לא רק מדגיש את האמון של המשקיעים בחברה, אלא גם את הפוטנציאל הגלובלי שלה.

כיום, Cycode מעסיקה מאה עובדים בישראל ובארצות הברית, מה שממצב אותה כחברה בינלאומית משמעותית. תפקידו של אטיאס כסמנכ"ל מו"פ מציב אותו בחזית החדשנות הטכנולוגית העולמית.

השראה ליזמים ישראלים

אטיאס מהווה השראה ליזמים צעירים בישראל, מדגים כיצד ניתן להפוך תשוקה לטכנולוגיה לקריירה מצליחה ומשפיעה. הוא מייצג את הכישרון הטכנולוגי הישראלי בזירה העולמית, ובכך תורם להעלאת קרנה של תעשיית ההייטק הישראלית ברמה הבינלאומית.

סיכום

לסיכום, דור אטיאס מסמל את הדור החדש של יזמי הייטק ישראלים שמצליחים לפרוץ לזירה הבינלאומית. דרך Cycode, הוא לא רק מקדם את הקריירה האישית שלו, אלא גם מחזק את מעמדה של ישראל כ"אומת הסטארט-אפ" ומעשיר את עולם הטכנולוגיה הגלובלי בחדשנות ישראלית.