רתם לוריא

שתף כתבה:

יזמת צעירה מובילה בתחום הטכנולוגיה והביטחון

רתם לוריא, בת 29, היא מייסדת ומנכ"לית חברת ואלקירי. למרות גילה הצעיר, לוריא כבר הספיקה לבסס את עצמה כדמות משמעותית בתעשיית הטכנולוגיה והביטחון בישראל.

הקמת ואלקירי

ואלקירי, החברה שלוריא ייסדה ומנהלת, עוסקת בפיתוח טכנולוגיות מתקדמות בתחום הביטחון. החברה מתמקדת בפתרונות חדשניים המשלבים בינה מלאכותית ואבטחת מידע.

רקע מקצועי

לפני הקמת ואלקירי, צברה לוריא ניסיון משמעותי בתחום הטכנולוגיה והביטחון. היא שירתה ביחידה מובחרת בצה"ל, דבר שתרם לידע ולניסיון שלה בתחום

הישגים עסקיים

תחת הנהגתה של לוריא, ואלקירי הצליחה לגייס השקעות משמעותיות ולפתח מוצרים פורצי דרך. החברה זכתה להכרה בתעשייה כחדשנית ובעלת פוטנציאל גבוה.

השפעה בתעשייה

למרות גילה הצעיר, לוריא נחשבת למובילת דעה בתחומה. היא מוזמנת באופן קבוע להרצות בכנסים מקצועיים ולשתף את תובנותיה על עתיד תעשיית הטכנולוגיה והביטחון.

מעורבות חברתית

לצד פעילותה העסקית, לוריא מעורבת בקידום נשים בתעשיית הטכנולוגיה. היא משמשת כמנטורית ליזמיות צעירות ופועלת לעידוד נשים להשתלב בתפקידי מפתח בתחום.

הכרה ופרסים

עבודתה של לוריא זכתה להכרה בתעשייה לא רק בישראל. היא נכללה ברשימות של יזמים מבטיחים ומנהיגים צעירים בתחום הטכנולוגיה בישראל ובעולם.

חזון עתידי

לוריא מובילה את ואלקירי עם חזון להפוך את החברה למובילה עולמית בתחום הביטחון הדיגיטלי. היא שואפת להרחיב את פעילות החברה לשווקים גלובליים ולהמשיך לפתח טכנולוגיות חדשניות.