דן זורלא

שתף כתבה:

קרדיט לתמונה: he.wikipedia.org

ברשימת הישראלים המקושרים בישראל עומד בגאון דן זורלא, הבעלים של חברת בלאק קיוב העוסקת בביון עסקי מסביב לעולם.

הדרך להצלחה העסקית של דן זורלא

דן זורלא פילס את דרכו מהקריירה הצבאית שלו כקצין מודיעין, לעבר לימודים אקדמיים עם תואר ראשון בכלכלה ותואר שני בניהול לחברה הייחודית שהקים אשר עוסקת בתחומי ליטיגציה משפטית ופיננסית בארץ ובעיקר בעולם.

בלאק קיוב של זורלא הפכה להיות מהר מאד לאחר מעמודי התווך של ההתנהלות העסקית והמשפטית של גורמי מפתח אשר זקוקים לסיוע מהיר לאור מערבולות אקוטיות המתרחשות בחברה שלהם או בחייהם האישיים, כך הוא סייע לטייקונים כמו נוחי דנקנר ואחרים אשר נקלעו לצרות פיננסיות שאיימו לפגוע משמעותית בעסקיהם ואף לגרום להם לפשיטת רגל. כמו כן הוא מסייע לחברות בין-לאומיות להתגונן כאשר הן מותקפות בגלל שלא שיתפו פעולה עם עם מעשי שוחד, הונאה, ושחיתויות אחרות מצד המתחרים שלהן. בצורה זו זורלא יצר קשרים חובקי עולם עם טייקונים ופוליטיקאים.

כיצד דן זורלא הפך להיות כה מקושר

  • רקע מודיעיניהרקע של זורלא כקצין לשעבר באגף המודיעין סיפק לו רשת קשרים התחלתית בחוגי הממשל והביטחון.

  • לקוחות בכירים של החברה: רשימת הלקוחות של בלאק קיוב כוללת מיליארדרים, חברות גדולות ואפילו גופים ממשלתיים בישראל ובעולם. עובדו זו מעניקה לזורלא גישה ישירה לטייקונים, מנהיגים ומקבלי החלטות בכירים.

  • מעורבות בתיקים גדולים: בלאק קיוב הייתה מעורבת במספר קרבות משפטיים בולטים, חקירות פיננסיות ועניינים פוליטיים. מקרים אלה לרוב מערבים אנשים וארגונים רבי השפעה, מה שמרחיב את הרשת של זורלא.

  • פעילות בינלאומית: עם משרדים בתל אביב, לונדון ומדריד, ופעילות ברחבי העולם, לזורלא יש אינספור הזדמנויות ליצור קשרים עם דמויות משפיעות במדינות רבות.

  • קשרים ממשלתייםבלאק קיוב נתפסת כבעלת קשרים קרובים לממשלת ישראל ולסוכנויות המודיעין שלה. זה מרמז על כך שלזורלא יש קשרים חזקים בחוגים פוליטיים וממשלתיים.

  • חקירות בפרופיל גבוה: על ידי חשיפת מקרי הונאה, שוחד ושחיתות גדולים במדינות כמו איטליה, פנמה ומקסיקו, זורלא כנראה זכה לתשומת לב וכבוד מצד פקידים בכירים ופוליטיקאים במדינות אלה.

  • מומחיות באיתור נכסים: ההצלחה של בלאק קיוב באיתור נכסים מוסתרים בשווי מיליארדי יורו במקרים של דמויות כמו מוטי זיסר ואליעזר פישמן מרמזת על קשרים למוסדות פיננסיים וגופים רגולטוריים.

  • ידע במערכת המשפט: עבודת החברה בתמיכה בליטיגציה ומתן ייעוץ אסטרטגי בתביעות ובוררויות מרמזת על כך שזורלא פיתח קשרים עם אנשי מקצוע מעולם המשפט ברחבי העולם.

קשר עם טייקונים מחייב אותך להתנהג ככזה

המשרדים היוקרתיים של בלאק קיוב שוכנים במגדל בנק דיסקונט בלב תל אביב. במשרד המעוצב והמוקפד, זורלא מארח את לקוחותיו ברמה אליה הורגלו במשרדים התאגידיים או הממשלתיים שלהם, כשהוא מוקף בעשרות בקבוקי ויסקי וקוניאק ייחודיים שתורמים רבות לאווירה הקסומה במשרדו כיאה לסוכנות ריגול מובילה המקבילה למוסד

הרזומה העשיר של החברה מציב את דן זורלא בפסגת המודיעין העסקי הבינלאומי, וקשריו רק הולכים ומתרבים במרוצת השנים.