נועה גור אריה

שתף כתבה:

נועה גור אריה | צילום: רונן גולדמן

המנהלת הצעירה שמובילה שינוי בעולם העסקים והחברה

נועה גור אריה, בת 30 בלבד, כבר מסמנת את עצמה כאחת המנהלות המבטיחות והמשפיעות בזירה העסקית הישראלית. בתפקידה כראש צוות במקינזי ישראל, אחת מחברות הייעוץ המובילות בעולם, גור אריה מובילה מהלכים משמעותיים הן בתחום העסקי והן בתחום החברתי.

מנהיגות בתחום האחריות החברתית

אחד התחומים המרכזיים בהם גור אריה משפיעה הוא עבודת הפרו-בונו של מקינזי. היא מובילה את שיתופי הפעולה של החברה עם עמותות חברתיות בולטות בישראל. פעילות זו מדגישה את המחויבות של מקינזי, ושל גור אריה עצמה, לתרומה לחברה הישראלית מעבר לפעילות העסקית הרגילה.

קידום יזמות נשית בהייטק

גור אריה עומדת בחזית המאמצים לקידום נשים בעולם היזמות והטכנולוגיה. היא מובילה את תוכנית המנטורשיפ של מקינזי המיועדת ליזמיות ולסטארט-אפיסטיות. תוכנית זו מספקת ליווי, ייעוץ וכלים מקצועיים לנשים המבקשות להתקדם בעולם ההייטק והיזמות, תחומים שעדיין נשלטים ברובם על ידי גברים.

מומחיות בפיננסים ואסטרטגיה סביבתית

בתחום המקצועי, גור אריה מתמחה בייעוץ למוסדות פיננסיים, עם דגש מיוחד על חברות ביטוח ובנקים באירופה ובישראל. תחום ההתמחות שלה הוא בפיתוח אסטרטגיות לאיפוס פליטות והשקעות אחראיות במדדי ESG (סביבה, חברה וממשל תאגידי). עבודתה בתחום זה מציבה אותה בחזית המאמצים לקידום אחריות סביבתית וחברתית בעולם העסקים.

השפעה על מדיניות סביבתית בעולם הפיננסי

עבודתה של גור אריה בתחום האסטרטגיות הסביבתיות היא בעלת חשיבות גלובלית. היא מסייעת לארגונים פיננסיים גדולים לפתח וליישם מדיניות שתומכת בקיימות ובאחריות סביבתית. זה כולל פיתוח אסטרטגיות להפחתת פליטות פחמן והגדלת ההשקעות בפרויקטים ידידותיים לסביבה.

מבט לעתיד הרחבת ההשפעה

עם הניסיון והמוניטין שצברה, גור אריה נמצאת בעמדה טובה להמשיך ולהרחיב את השפעתה בשנים הבאות. זה עשוי לכלול הובלת יוזמות חדשות בתחום הקיימות, הרחבת תוכניות המנטורינג, או אף כניסה לתפקידי מפתח נוספים בזירה העסקית או הציבורית.

מנהיגות צעירה עם חזון רחב

נועה גור אריה, בגיל 30, כבר מציבה סטנדרטים חדשים למנהיגות עסקית בישראל. שילוב הכישורים המקצועיים שלה עם המחויבות העמוקה לאחריות חברתית וסביבתית, מציב אותה כאחת הדמויות המבטיחות בעולם העסקים הישראלי. עבודתה מדגימה כיצד ניתן לשלב הצלחה עסקית עם תרומה משמעותית לחברה ולסביבה, ומהווה מודל חשוב לדור העתיד של מנהיגים עסקיים בישראל.